Mammatrollet - februar baby. Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har hørt at UVI kan sette i gang en fødsel evt en for tidlig fødsel. Stemmer dette eller er det bare tull.
termin i september Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Det stemmer. UVI hos gravide kan gi premaure rier og i værste fall prematur fødsel. Bør diagnostiseres og behandles fortest mulig;-)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Det er faktisk tilfellet. Alvorlig uvi kan irritere mormunnen, og få livmoren til å trekke seg sammen så det går over i rier (tror det var sånn det var i hvert fall). Ble lagt inn for dette forrige svangerskap, men det gikk helt fint. Jeg hadde glemt urinprøve på en kontroll, og gikk derfor lenge med uvi uten at jeg merket det (det går faktisk ann å ikke merke det mens man er gravid). Gikk med murringer en hel dag, og på kvelden fikk jeg tak i ryggen med jevne mellomrom, og da ble jeg redd! (var bare 5 mnd på vei...) Fikk konstatert alvorlig uvi, ble satt på medisiner med en gang, og da roet det seg. Fikk innvendig ultralyd, og mormunnen var helt upåvirket, og alt gikk fint ) Men er du i tvil om du har uvi, så lever heller en urinprøve ekstra for å være sikker ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå