Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 herre, her kommer Ravngunn flygende...nei, høres ut som et fuglenavn...
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Døp likegodt ungen Capslock.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 saklig?? det minner meg om et fuglenavn!! om man ikke vil høre på meninger så for faan ikke spør da!synes Ravngunn er helt tragisk!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Jeg liker best det med rauven. Så slipper man å tenke på en ørn.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Ravngunn er mye finere enn alle Celline, Melissa, Alissa navnene til sammen. Garantert oppegående foreldre. Dette er ikke white trash! Bruk navnet.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 til ano 2123 : de navnene er jo kjempe fine,bortsett fra at celine skrives vel storsett med en L eller?mye bedre enn de harry oldtime wanna be rare fucked up navnan ihvertfall.hver sin smak.takk for det.phuu
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Synes det var stilig, oppsiktsvekkende og originalt, men skal sies at mine barn har navn i den gammelnorske gata de også Lykke til med navnevalg...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Seriøst?... Helt jævelig... stakars unge!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Trenger du hjelp 21.23? Forsto faktisk ikke mer enn hvert tredje ord av det du skrev. Men forsto faktisk den over selv om Celine var skrevet feil. Ravngunn er et fint og sterkt navn. Ikke mange klarer å velge originalt her inne, men Ravngunn er det. Celine, Cassandra etc. håper jeg snart er over.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Haha ville heller hatt Cassandra,Alissa,Melissa,Celine,Aurora,Leonora,Liana,Linnea,Solveig,Sara,Ronja osv framfor det .Men hver sin smak.Baken er delt i to Aldri hørt navnet før.Men sikkert fint for de som liker det.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #19 Skrevet 2. desember 2009 Åpen for de fleste navn ,gammelt som nytt.Men dette var helt "rart" for meg.sorry,men er sikkert fint for de som liker det:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 Ravngunn er finest av de to, men synes ikke det er fint heller. Hva med Ravna?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #21 Skrevet 2. desember 2009 Ikke kødd a. styggeste jeg har hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå