Gå til innhold

HVA MED NAVNET RAVNGUNN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

RAUVNGUNN?

HVA ER FINEST?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herre, her kommer Ravngunn flygende...nei, høres ut som et fuglenavn...

Gjest cunning stunts
Skrevet

Døp likegodt ungen Capslock.

Skrevet

saklig?? det minner meg om et fuglenavn!! om man ikke vil høre på meninger så for faan ikke spør da!synes Ravngunn er helt tragisk!!

Skrevet

Jeg liker best det med rauven. Så slipper man å tenke på en ørn.

Skrevet

Er dette seriøst?er det ett navn?

Skrevet

Ravngunn er mye finere enn alle Celline, Melissa, Alissa navnene til sammen. Garantert oppegående foreldre. Dette er ikke white trash! Bruk navnet.

Skrevet

til ano 2123 : de navnene er jo kjempe fine,bortsett fra at celine skrives vel storsett med en L eller?mye bedre enn de harry oldtime wanna be rare fucked up navnan ihvertfall.hver sin smak.takk for det.phuu

Skrevet

Synes det var stilig, oppsiktsvekkende og originalt, men skal sies at mine barn har navn i den gammelnorske gata de også:)

Lykke til med navnevalg...

Skrevet

Seriøst?... Helt jævelig... stakars unge!

Skrevet

Trenger du hjelp 21.23? Forsto faktisk ikke mer enn hvert tredje ord av det du skrev. Men forsto faktisk den over selv om Celine var skrevet feil. Ravngunn er et fint og sterkt navn. Ikke mange klarer å velge originalt her inne, men Ravngunn er det. Celine, Cassandra etc. håper jeg snart er over.

Skrevet

Haha ville heller hatt Cassandra,Alissa,Melissa,Celine,Aurora,Leonora,Liana,Linnea,Solveig,Sara,Ronja osv framfor det .Men hver sin smak.Baken er delt i to ;)

Aldri hørt navnet før.Men sikkert fint for de som liker det.

Skrevet

Åpen for de fleste navn ,gammelt som nytt.Men dette var helt "rart" for meg.sorry,men er sikkert fint for de som liker det:)

Skrevet

Ravngunn er finest av de to, men synes ikke det er fint heller. Hva med Ravna?

Skrevet

Ikke kødd a. styggeste jeg har hørt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...