Ella & gull med smilehull Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Midt i eksamenstid og julestri! Sender en stille takk til studentskipnaden som gav oss beskjed om at leiligheten vi ønsket oss ble ledig en hel dag før vi måtte overta den. Er egentlig veldig fornøyd med ny leilighet, men fra å ikke ha umiddelbare flytteplaner, sitter vi nå på to leiligheter og skal flytte om en uke!
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Da er det bare å mobilisere. En kasse flytteøl, noen pakker pølser og lomper, og en ringerunde til alle dere kjenner. Gratulerer med ny leilighet!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 jeg fåreslår at du sier til barna: "alt som ikke ligger i en eske i løpet av 3 timer kastes" da er du ihvertfall kommet et stykke på vei
Ella & gull med smilehull Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 Takk! Ja, vi må nok gjøre det. Godt man har foreldre med stor trang til å føle seg nyttige, samt hengerfeste på bilen. Hva gjør man med møbler man ikke skal ha lenger og må bli kvitt så fort som mulig?
Ella & gull med smilehull Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 Tanken er god, men guttten er 16 måneder så alt jeg legger i en eske havner på utsiden igjen i løpet av 3 minutter Tror jeg må pakke flittig når han er i barnehagen. Julekuler, bor du i en studentleilighet eller husker jeg helt feil?
Gjest sug lut Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Legger dem ut på Gibort på Finn, med bilde. Hvitevarer går nesten før du får posta annonsen, andre ting er litt mer touch and go.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 jeg bor nok ikke i studentleilighet. men jeg kjenner folk som gjør det. så det kan godt hende at jeg har svart på studentleilighettråder
Ella & gull med smilehull Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2009 Aha! Tenkte litt på å ringe på en sånn aftenpostenannonse av typen: "vi kjøper alt av møbler, dødsbo, løsøre etc..." Men Finn går kanskje vel så kjapt?
Ella & gull med smilehull Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2009 Da blander jeg nok. Vet du om det er veldig lytt hos de du kjenner? Synes det er veldig lytt på vanlige studenthybler, men håper familieleiligheter har litt tjukkere vegger
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 ingen av de jeg kjenner har det spesielt lytt. muligens hun som bor i studentrekkehus. men der har alle barn, så sånn sett blir det jo stille i 8 tiden uansett
Ella & gull med smilehull Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2009 Det høres bra ut. Gleder meg avsindig mye til å komme ut av sentrum, dessuten ligger leiligheten i samme gate som barnehagen. Ikke mer vrang gutt i bil, buss eller overfylt t-bane. Og bare dèt er verd eksamenkonsentrasjonen som har flyktet i panikk
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Verd å prøve, det kan som sagt gå sykt fort. Kvitta oss med ovn, kjøleskap og vaskemaskin samme kvelden som jeg i nitida la inn annonsen. Ivar-hyller gikk også kjapt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 det blir nok bra for dere lykke til med flytting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå