Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hjemmelagt potetmos med løk og hvitløk. Koker opp x-antall poteter Blander inn en god del lettrømme En god del smør, minst 100 gram Resten med kremfløte for å få litt mer flytende konsistens. Pølsebiter oppi! Godt det... HVA ER ALT DET SNAKKET OM "ØRNA"? HVA ER DET FOR NOE?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Innbakt pizza med skinke. Ørne snakket er bare tull,jeg syns det er ganske morsomt. Nå kunne jeg f.eks ha svart deg at vi spiste ørn til middag. Ha ha.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 hjemmelaget pizza:-) ørn er bare teit, ikke bry deg
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Laksefileter stekt i marinade av olje og sennep med finhakket ingefær og løk... Ovnstekte potetbåter med rosmarin, salt og pepper... og i mangel på andre grønnsaker faktisk gulrotstuing, hørtes merkelig ut på forhånd, men smakte veldig godt:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Er det noen som gidder å legge ut en link til det opprinnelige ørneinnlegget. Det må jo ha vært morsomt
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Skinkestek med poteter, gulrot og sjysaus. Ørneinnlegget må vi dytte opp hvis vi finner det, det var faktisk ganske morsomt. Ørn til middag..hhahaa!
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Kjøttsuppe med ørnevinger. Ørn er gøøøøy
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Ørn er heilt idiotisk men faktisk ganske morsomt tross alt Vi hadde fantastisk sunn middag i dag - pommes frites og kyllingnuggets til ungane og mannen, eg hadde fiskekaker i staden for nuggets. Ketsjup til lille, brun saus til meg og mannen.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Fiskegrateng Jeg har heller ikke skjønt ørnehumoren..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 treretters ørnemiddag;) hørte jeg ørn? ØRNEPOWER!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 http://www.barnetmitt.com/index.php/forum/thread/140918035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå