:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 den gikk rett og slett over all forventing. stryker jeg på den så har jeg ikke noe på skolen å gjøre! jeg gjetter på en B om ikke janteloven biter meg. jeg kom dit og var temlig stresset kan du si. også ser jeg på oppgavene hvor jeg fint kan besvare begge. og går til slutt for å diskutere kontantytelser og tjenester. tror det ble temlig bra. ble 3 1/2 side på data, hvor jeg følte at alt var en nødvendighet. håper bare damen som retter er enig på mandag er det forvaltingsrett, men der føles det mye tryggere
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 deilig å se at det er fler som har hatt eksamen i dag. jeg hadde i revisjon......gikk sånn passe. lettere med tall da en sånne ytelser og tjeneste. hva går det egentkig ut på=?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 jeg tør påstå at tjenester og ytelser i seg selv ikke er spesielt vanskelig. det går mest på om man har lest eller ikke... hehe tjenester er når man ikke utbetalr penger men bevilger en tjeneste eller en ting. som foreksempel en bolig til vanskligstilte eller en opprasjon til en syk. mens en ytelse er når man gir ut penger sånn at individet kan kjøpe den tjenesten han har behov for. i grunn så er det ikke vanskelig, problemet er å gnåle om det i det vide å det brede og fortelle hvorfor vi trenger begge deler hva kom du opp i?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 altså forand ytelser så skulle det stå: kontant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå