dykkedama Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 åneida, du er ikke alene... er her fortsatt jeg med min lille november baby som plutselig ble til desemberbaby.. når hadde du termin? jeg hadde den 26.
Gjest lillemamsi Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Er her enda jeg også. Hadde termin den 27 :/ Sitter her og truger i meg "Bitter Lemon"- brus. ÆSJ! Men noen sier det skal hjelpe så... Tror jeg har prøvd alt som er av kjærringråd, bortsett i fra lakserolje. Det tør jeg ikke prøve heller.
my81 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Er her jeg også. Hadde termin 30, men lurer på om det er noe på gang nå.. Har kynnere som blir sterkere og sterkere + slim med blod + at jordmor sier jeg er moden og bare mangler rier.
Maramara Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Er her jeg også,,,termin 26. nov...men fortsatt like gravid gitt! Kanskje vi er som elefanten og går gravid i nærmere 2 år? Virker litt sånn nå kjenner jeg : KOmmer han i d heletatt ut???? Ha en fin dag damer, og lykke til hvis noen er så heldige å komme igang:)
mammanov09 Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er fortsatt her. 14 dager over (ul uke 13) og 10 dager over (ul uke 18). Så føden regner 10 dager overtid for meg. Skal på overtidskontroll på mandag morgen hvis ingenting har skjedd før det. Det er dritt å gå overtid - men samtidig er det viktig at vi lagrer energi for det som skal skje - og ikke lar overtiden spise opp energien. Selv om det virker mørkt så har vi alle babyene hos oss snart, og de skal være hos oss lenge. Det viktigste er jo at de har det bra - og det har nok de fleste der inne i magen. Ellers ville de jo gjort noe med det. Nei lykke til nå jenter. Og nyt de ekstra dagene i steden for å hate dem :-) Og tro meg, jeg vet at det er vanskelig. Men vi kommer til å få baby SNART :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå