Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hadde vært greit å utveksle erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jepp, de flyr høyt og lavt hele tiden! Driver konstant med ramp og ugang, har snakket med vet`en om få bedøvelsepiler, men tror du ikke jeg bomma og skjøt naboen i ræva!! Det verste er jo at naboen er purk så jeg fikk røska til meg pila og klippet plennen da han kom til igjen.. Han skjønte heldigvis ikke hva som hadde skjedd, trodde det var et illebefinende.. Uansett så har de enda ikke funnet ut hva det er så purken er sykmeldt og tørr ikke å gå ut å kjefte på ørnene mine lenger fordi han er redd for å overbelaste seg å få enda et illebefinende.. Det ordnet seg jo tilslutt, men ørnene er jo like hypre som før..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Er dere 14år eller? Jeg ser dere for meg- sitter foram pc'n og dikter ørne-vitser, mens barna deres ligger på golvet og hikster etter oppmerksomhet! Ørn gikk ut på "dato" for lenge siden- så slutt å forsøple Anonymforumet med slikt tøv! Ja- tøv!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Ja, min er sååå hyperaktiv. Flakser med vingene hele tiden, men han er en god klump, så han greier ikke å lette fra gulvet. Flaks, så får vi god klestørk inne.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 kutt av de vingene så slipper dere dette problemet,eller kutt ut slike drittinnlegg og la oss som er voksne få ta over her inne...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Vet ikke når 14-åringen dine går å legger seg, men mine pleier som regel å tusle i seng ca 1900... Dessuten så hikster de ikke på gulvet de hyler.. En siste ting, JEG DRITER I HVA SOM ER PÅ MOTEN JEG ER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå