Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har en tenåring som er under utredning nå. Jeg har også vært til samtale og der gikk vi igjennom en masse spm. mest fra barndommen hans. Jeg var ung da jeg fødte han, var i et ganske ustabilt forhold, og sitter med en vemmelig følelse. Er jeg skyld i hans adferdsvansker? Tror egentlig ikke han har ADHD...han hadde adferdsvansker da han var liten, det har gått rimelig fint i barne- og undgdomsskolen, mens han nå som tenåring er ganske ukonsentrert og urolig, samt at han har vært i flere slåsskamper med andre gutter. Han tok selv intiativ til samtaler med BUP, og har selv antydet om det kan være ADHD. Noen som har barn med ADHD og kan si litt om hvordan de er ?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Prøv på ADHD debatten. Mye lettere å få respons på slike innlegg der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå