Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dette?

Har hørt mye om at det er mange som setter i gang denne dagen og manger føder da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette har jeg også hørt om, i natt er d jo fullmåne =) Og jeg har termin 9.des, d er da lov å håpe =) =) Da jeg var hos jordmor i dag fikk jeg 12(!) nåler som skulle få fortgang på ting =) så nå venter jeg spent :) syns kynnerne har vært litt heftigere nå i ettermiddag, men kanskje d bare er innbilling =) når har du termin?

Vært artig å høre om andre med erfaring om dette med fullmåne =)

Skrevet

Jeg har termin i januar.

Men har så kort livmorhals at legene sier at jeg kommer tel å føde prematurt uansett.

Å har fått lungemodning og alt så det er bare for den lille prinsen å komme.

Er kommet såpass langt nu at han er både stor nok og sterk nok. :0)

Så håper nu at det kanskje kan skje noe evt i natt at det setter i gang el i morgen.

Skrevet

Fødselen med 1. mann startet når det var fullmåne...2 dager før termin. Jeg har 23 dager til termin nå, så jeg tror ikke det samme skjer ikveld...selv om det ikke hadde gjort noe ;)

Skrevet

Ja man skal aldri si aldri.Mye kan enda skje.Kvelden er enda ikke over+ at ting kan jo settes i gang i morgen åsså.

Får vel bare krysse fingrene ;0)

Skrevet

Men dessuten...Når jeg var til jordmor i forrige uke, kikket hun på kalenderen for å se når det var nymåne (!!), og mente at fødselen kanskje kunne finne sted rundt den tiden...Itillegg til å være "kommunal" jordmor, jobber hun også på fødeavdelingen ved sykehuset her, kanskje er det da det egentlig kommer inn flest fødende...I så tilfelle var det nymåne rundt den 16. desember...Om jeg husket datoen rett ;)

Skrevet

Masse lykke til alle sammen :)

Løp ut og blott magen til månefar...

blir spennende å se hva som skjer...hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...