eja Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har de siste ukene blitt mer og mer sliten i formen. Jeg har vært ganske slapp hele svangerskapet, uten at legen har sjekket opp om det er noe spesielt. Det har jo også gått greit fram til nå, men nå har det blitt verre. Er student, og midt i eksamensstresset. Dette kan vel også påvirke formen, siden jeg stresser en del. Men jeg lurer på om dette er noe som burde sjekkes hos legen? De siste dagene har jeg vært ganske svimmel også, veldig trøtt og konsentrasjonen er lik null. Tungt å gå sånn, i allefall nå som jeg ikke har all verdens tid til å slappe av. Noen av dere andre som har opplevd noe liknende, og fått hjelp av legen? Eller er det bare en av de tingene som "bare er sånn"? 18+4 i dag.
kelebek Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Hei ;-) Normalt at man er mer trøtt og sliten, noen blir også svimle. Klart at eksamensstress påvirker deg også. Men jeg ville sjekket blodprosenten og jerninnholdet i blodet ditt. En del gravide kan trenge ekstra jern, men det skal man bare ta dersom man trenger det. Også viktig å spise regelmessig og drikke vann. Så det ville jeg gjort :-) Håper uansett at du får roet ned i jula og slappet av!
eja Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Takk for svar Tenkte på jern osv jeg og... Sikkert lurt å sjekke. Dumt å gå og plages hvis det finnes noe som hjelper... Uff, utrolig sliten nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå