Gå til innhold

Var i politikontroll idag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hu sa jeg hadde ulovlige lys.

Ringte mannen min mens hu stod vedsiden av meg.

Han sa at de var E merket og dermed lovlig.

Hu ga seg ikke med dette og krevde at disse måtte fjernes og jeg måtte komme tilbake og vise bilen, ellers så meldte hu meg til biltilsynet.

Fikk mannen min til å fjerne dem.

Samtidig sjekket jeg nettet om disse lysene, og fant flere nettsider om at disse er lovlige.

Dro tilbake til kontrollen, viste bilen, og i samme slengen fortalte at hu tok feil, fortalte om hva jeg hadde funnet fra de som, solgte disse lysene, og at hu burde lære seg å se forskjell.

Blir så irritert når folk TROR og ikke VET.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...