Gå til innhold

Hvor ofte treffer barna deres besteforeldre på begge sider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har dem i nærheten av der dere bor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst 1 gang i uka..

Skrevet

Foreldrene min bor 35 min med bil unna og de treffer vi kanskje 1 gang i mnd eller annen hver mnd.

Svigers bor 5 min unna med bil og de treffer vi alt fra 1 gang i mnd til 10 ganger i mnd.

Skrevet

Mine foreldre ser han flere ganger i uka, bor 3 min fra oss..:-)

Skrevet

Ca en gang i uka, noen ganger oftere:)

Skrevet

besteforeldrene på fars side 1-2 ganger i året. mine foreldre 1-2 gang pr uke ca.

Skrevet

Min far og hans kone er begge yrkesaktive i krevende jobber, men ser de ihvertfall en gang i uken. Svigers som er pensjonister, ca. 2-3 ganger i uken.

Skrevet

Mormor ca 1 gang i uka

Morfar ca. 1 gang i mnd.

Farmor og Farfar ca. annenhver mnd.

Mormor og Morfar bor begge ca. 30 min. fra oss.

Farmor og Farfar bor 1 time fra oss.

Skrevet

Mormor og morfar: ofte (bor 5 min fra oss).

Farmor og farfar: sjelden (bor 20 min fra oss).

Skrevet

Begge sider ca 2 ganger i uka. Veldig fornøyd med engasjerte besteforeldre!

Skrevet

Treffer mamma og pappa ofte, kanskje 3 dagar i veka. Bur 5 min unna, stikker ofte innom der, eller inviterer dei på middag når mannen jobbar seint.

Treffer svigers kanskje ein gong i veka, eller i alle fall annankvar veke. Svigers bur ca 20 min unna.

Skrevet

Kort spasertur og enda kortere kjøretur til begge bestemødre så de sees ca ukentlig. Noen ganger oftere (inviterer ofte mamma på middag siden hun er alene) og noen ganger sjeldnere (farmor er ofte bortreist i perioder så da sees vi ofte når hun er hjemme og så går det litt lenger når hun er borte).

Skrevet

Jenta mi er hos sin mormor hver eneste mandag istedet for barnhagen. Ellers ser vi dem to-tre ganger i uka..

Jenta mi sin farmor og farfar ser vi ca 1-4 ganger i uka..

Det er veldig tilstede i livet til jenta vår.. De kommer innom i døra rett som det er.. På begge sider..:-)

Skrevet

Nesten daglig.

Skrevet

Farmor og farfar: 1 gang i uka minst.

Mormor og morfar: Varierer endel, men minst to ganger i mnd. De er der lenger av gangen som oftes.

Alle bor 40min unna oss, på samme sted nesten så når de er hos den ene så tar de andre ofte turen bortom osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...