Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har Odenwalder Lammy-pose, hvilket funket greit når jeg hadde jenta i bagdelen, men nå skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal få brukt den så lenge det er fempunkts-sele og kun tre hull i posen. Noen som har samme kombinasjonen vogn/ pose? Eller hvilken pose bruker dere?
Blixen*** Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Er nok fem punkt på posen. Det er det på alle odenwalder. På alle bilder jeg har sett av den er den festet med seler igjenom. Har du skjekket veldig nøye?
Slæsh84 Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har Bugaboo C å har Odenwalder Micki å den har 5punkt, søstra mi har den "vanlige" Odenwalder å hun har også Bugaboo C, så jeg tror du må se en gang til.. Den skal passe...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Bak ørene på bamsen er det to punkt- kan det være du har oversett dem?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 UPS - ikke første gang jeg går glipp av noe...må gå og sjekke med en gang! Glad jeg spurte, hvis dette stemmer;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå