Gå til innhold

Den berømte magen;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 23 uker på vei.. Vokste veldig fort i begynnelsen av graviditeten, og alle sa at "oioi du kommer til å bli stoooor..." Men nå har det rett og slett avtatt litt.. Kjenner spark og liv nedi magen, men man blir jo alltid litt bekymret.. Er dette normalt at det ikke går like fort?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok det er vanlig... man sier at fra uke 17 til uke 24 er den største vekstfasen... etter det så avtar det litt... jeg vokste veldig fram til ca uke 23... siden da, har jeg nesten ikke vokst noe... er nå 27 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...