mamma2010 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Er nå 23 uker på vei.. Vokste veldig fort i begynnelsen av graviditeten, og alle sa at "oioi du kommer til å bli stoooor..." Men nå har det rett og slett avtatt litt.. Kjenner spark og liv nedi magen, men man blir jo alltid litt bekymret.. Er dette normalt at det ikke går like fort? Takk for svar:)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 tror nok det er vanlig... man sier at fra uke 17 til uke 24 er den største vekstfasen... etter det så avtar det litt... jeg vokste veldig fram til ca uke 23... siden da, har jeg nesten ikke vokst noe... er nå 27 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå