Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 At damer bruker å lyge på seg graviditet når hun ser at forholdet begynner å gå skeis? Har dere noen erfaringer med dette?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Tror det er mer "vanlig" at hun "glemmer" pillen når hun er verpesjuk og han vil vente. Noen ganger er jeg glad jeg ikke er mann!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Det forekommer vel, men er vel mer en myte enn et kjent fenomen.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Har vært i et pr begynnende forhold der damene har kontaktet den jeg har vært sammen med,for å fortelle at de har vært gravide.. Men det mest tilfeldige er at de har spontanabortert etter kun kort tid?tilfeldig,eller mest sannsynlig siste skrik for å ha en sjanse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå