meg... Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Skal levere søknad om permisjon på jobben, og trenger bekreftelse på termindato. Hadde tenkt å spørre jordmora denne uka, men det datt helt ut.... Kan jeg bare ta en kopi av helsekortet mitt og legge ved? Hva brukte dere?
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg måtte ha en bekreftelse fra JM. Du kan sikkert bare ringe henne og be henne legge det i resepsjonen, f.eks. Min JM hadde et skjema som hun fylte ut.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Da jeg leverte bekreftelse på nav så brukte jeg bare det blå kortet fra ultralyden... Det er jo der termindatoen ble satt med underskrift fra den som tok ul.
rosita2113 Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Du trenger bare kopi av det blå arket fra ultralyden, det er mer enn nok.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Jeg måtte også ha et eget skjema fylt ut av jordmor og datert så og så mange uker på vei... Holdt ikke med helsekortet. Husker ikke at det var sånn da jeg søkte perm sist for 2.5-3 år siden...
meg... Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2009 Takk for svar alle sammen! Får prøve å ringe jobben og sjekke hva de vil ha, virker som det er litt variasjon fra jobb til jobb.
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Grunnen til at det ikke holdt med kopi av helsekortet/skjema fra UL, var at det måtte være datert fra tidligst uke 26.
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Jeg ringte legekontoret og resepsjonisten skulle få legen min til og skrive denne bekreftelsen og sende til NAV direkte. Veldig greit og slipper tenke mer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå