Snabeltann Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei, jeg har kommet i en helt håååpløs barselgruppe, og synes det er så kjedelig hjemme om dagene. skulle gjerne truffet noen fmed bebiser på samme alder, pluss minus et par mnd! mini er 2,5 mnd. jeg er 30, men ikke no kjerring hehe.jeg bor på nordstrand og kjenner ingen med baby i området..
septbaby09 Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Hei. lille her er 8 uker. Kjeder meg selv på dagene her hehe, og ikke kommet igang med barselgruppe ennå heller. Jeg bor på grunerløkka, er 27 år, kanskje vi skulle tatt en kafetur en dag?
Snabeltann Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 japp, det er jeg så klar for! venter litt og ser om noen flere svarer da, så setter vi opp en dag i vårt hektiske tidsskjema hehe
dodo Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er 33 og bor også på Nordstrand. Jenta mi er 9 uker nå. Kan jo godt finne på noe en dag. Har ikke startet med barselgruppe her ennå, men håper det blir greit...
Snabeltann Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 å, moro. hvor bor du, har du flere barn? jeg hører til karlsrud helsestasjon og skal prøve å få kommet over i en annen gruppe. kan godt sende meg en pm hvis det blir for personlig å dele med alle
klumpa007 Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Jenta mi er 2mnd, og vi starter ikke med barselgrupper i min bydel før de er godt over 3 mnd. Vi bor på helsfyr, og blir gjerne med på kafe/trilletur.
Dikigoros_Høygravid Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Hei, jeg har en gutt på 3,5mnd - det er min første. Jeg er 38 og bor på Norstrand, nære Karlsrud:-) Blir gjerne med en dag!
Snabeltann Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2009 Hei, kan ikke de av dere som vil sende meg en PM også kan vi prøve å få til et treff!?! Gidder ikke legge ut mailen min her Svarte deg på din PM dodo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå