Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Kjempefint navn! Det skal vår sønn hete!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Helt greit, like "kjedelig" navn som våre 3 barn har, hehe... Men jeg synes nå de tre navnene er fine uansett. Så om du liker det, så gå for det vel... Du trenger vel ikke andres bekreftelser på ett navn? Så fremt du ikke velger adolf....?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 navnet i seg selv er vel helt greit, ufattelig kjedelig men dog... jeg kunne alsri brukt det da jeg forbinder det med en unge jeg ikke klarer oppsynet på, så det gir meg dårlige assosiasjoner...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Nydeligt! Tenker på å kalle min gutt for det
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Kjeeempefint. Men dessverre litt oppbrukt.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Helt klart et fint navn, tror ikke det er så oppbrukt nå, verre i 2001. Det går 3 Jonaser i klassen til min datter...
AndreVonDrei Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Nydelig! Selvsagt -min sønn heter jo det ;-p
The Bad Gal Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Kjempefint navn, men veldig mange som kalte barnet sitt det for noen år siden, så er litt "lei" av det, men som sagt, synes det er veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Fint, men ganske vanlig dessverre. Bestefaren min het det, så kunne tenkt å oppkalle vår fremtidige sønn det.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Jeg hører de si at det er mye brukt, men det stemmer ikke her vi bor. Vet bare om to stykker som heter det, og da snakker vi "hele bygda", ug som gammel...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Hadde gjerne brukt det om ikke "alle" andre hadde brukt det opp før meg.. Syns det er et fint navn, lett og greit, og hadde stått ganske godt til Sarah (som datteren vår heter)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Og når det er sagt: vår Sarah er nesten ni år, og da vi bestemte navn var det ingen vi visste om som het det.. Nå er det litt oppbrukt det også
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Fint navn, men litt oppbrukt. Jeg kjenner 8 barn i alderen 0-15 som heter det. Ligger vel også godt oppe på topp-ti-lista for 2008 (og sikkert for 2009 etterhvert også), tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå