Gå til innhold

hva syns folk om navnet Jonas da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint navn! Det skal vår sønn hete! :D

Skrevet

Helt greit, like "kjedelig" navn som våre 3 barn har, hehe... Men jeg synes nå de tre navnene er fine uansett. Så om du liker det, så gå for det vel... Du trenger vel ikke andres bekreftelser på ett navn? Så fremt du ikke velger adolf....?

Skrevet

navnet i seg selv er vel helt greit, ufattelig kjedelig men dog... jeg kunne alsri brukt det da jeg forbinder det med en unge jeg ikke klarer oppsynet på, så det gir meg dårlige assosiasjoner...

Skrevet

Nydeligt! :) Tenker på å kalle min gutt for det :)

Skrevet

Kjeeempefint. Men dessverre litt oppbrukt.

Skrevet

Helt klart et fint navn, tror ikke det er så oppbrukt nå, verre i 2001. Det går 3 Jonaser i klassen til min datter...

Skrevet

Nydelig!

Selvsagt -min sønn heter jo det ;-p

Skrevet

Kjempefint navn, men veldig mange som kalte barnet sitt det for noen år siden, så er litt "lei" av det, men som sagt, synes det er veldig fint.

Skrevet

Fint, men ganske vanlig dessverre. Bestefaren min het det, så kunne tenkt å oppkalle vår fremtidige sønn det.

Skrevet

Jeg hører de si at det er mye brukt, men det stemmer ikke her vi bor. Vet bare om to stykker som heter det, og da snakker vi "hele bygda", ug som gammel... ;)

Skrevet

Hadde gjerne brukt det om ikke "alle" andre hadde brukt det opp før meg.. Syns det er et fint navn, lett og greit, og hadde stått ganske godt til Sarah (som datteren vår heter)

Skrevet

Og når det er sagt: vår Sarah er nesten ni år, og da vi bestemte navn var det ingen vi visste om som het det.. :) Nå er det litt oppbrukt det også

Skrevet

Fint navn, men litt oppbrukt. Jeg kjenner 8 barn i alderen 0-15 som heter det. Ligger vel også godt oppe på topp-ti-lista for 2008 (og sikkert for 2009 etterhvert også), tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...