Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt ekkelt spørsmål, men siden i går kveld har det vært vammel lukt av urinen. Lurer på om det er noen som vet hva det kan komme av?

Er 37+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UVI, da lukter det gjerne litt ekkelt.. svir det når du er på do?

Skrevet

Hva betyr "vammel"??

Skrevet

jeg har også hatt dette.. men i følge legen har jeg ikke uvi. vammel= kvalmende søtlig lukt om jeg ikke tar helt feil... lukter litt rart.

Skrevet

Jeg har hørt at fostervann lukter "vammelt". du er sikker på at du ikke lekker litt? Men jeg òg syns at d lukter litt ekkelt for tiden - jeg har tenkt kattetiss.. æsj.. jes, I know.. men syns d lukter det jeg... Det er ikke fostervann hvertfall, men mulig vi lekker små dråper av urin nå uten å merke d....

Skrevet

Hellobaby :) Da er det sikkert urin du lekker litt ja.. Blir fort stramt som salmiakk...

Sånn vammel lukt mener jeg skal være mer søtlig.. Her lukter det i allefall søtt ekkelt som våt ull vasket i milo.. blæææsh!

Skrevet

Nei, det svir ikke, så jeg tror ikke det er UVI. Men det lukter bare av urinen så vidt jeg skjønner, så jeg tror ikke det er fostervann heller...

Skrevet

Trenger ikke ha svie ved uvi...jeg hadde kikkelig uvi og det jeg merket det på var at jeg følte jeg ikke fikk tømt blæra helt, følte jeg måtte tisse hele tiden men kom bare dråper ut...

Man kan ha såkalt stum uvi (uten symptomer). Ville levert en urinprøve og fått legen til å sende den til bact-us, eller kjøpt urin-strips på apoteket...

(Eller så kan det jo bare være at du har drukket mindre enn du trenger, og urinen er blitt mer konsentrert enn du er vandt til og dermet lukter mer.???)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...