Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Og en hel haug med kviser har aldri vært plaget med verken bart eller kviser før, men nå er det jo helt grasalt!! Sexlysten er også totoalt fraverende.... Har time til gyn om to uker bør jeg ta det opp med han?? Har prøvd det meste på kvisene og for å få tilbake libodet mitt, men det er søkk borte og kvisene blir jeg heller ikke kvitt.. HJELP!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Nei, er ikke gravid.. (da ville jeg i tilfelle være over seks måneder på vei og burde jo ha merket noe nå... ) Sistemann er snart 3 og libidoet har vært fraværende lenge, men kviser og bart har først dukket opp de siste månedene, samt endret mens.. ( mye mer smertefull og blør mye mer.. ) Er faktisk fortvila, hadde ikke trodd at jeg var så forfengelig, men bart kler meg ikke i det hele tatt..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Vet ikke hva det kan være, men høres ut som det er hormonelt. Det er de mannlige hormonene som gjør at en kan få økt/uønsket hårvekst, samme gjelder kviser. Noe som kan hjelpe er p-piller pga du vil få i deg mer østrogen. Da vil du også få færre kviser. Hør med legen din du..uff høres ikke kjekt ut!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk for svar.. Skal ta det opp med gyn.. ( en lekker mann ) Må stake ut en ny kurs for prevansjon også så skal høre om det finnes en p-pille som er snill mot kroppen.. Håper han finner ut hva det er for jeg vil ikke begynne å barbere meg selv om jeg ikke kler bart så tror jeg ikke at en en stor stiv robust bart blir litt verre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå