Tyren78-09+12 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Noen som har/har hatt dette etter fødsel? Jeg trodde jeg hadde illeluktende utflod når jeg var på 6 ukerskontroll..så legen tok forskjellige prøver for å se om d kunne være bakterier etc. Men dagen etter kom jeg jo på at det måtte være urinlekkasje..det luktet jo stram urin..jeg hadde liksom ikke sett for meg at jeg kunne få noe slikt! Det er det jo bare "gamle" damer som får tenkte jeg litt naivt da..sukk.. Legen spurte jo om jeg hadde lekkasje..noe jeg svarte nei på..jaja..sånn kan det gå. Hva gjør/gjorde dere for å bli kvitt det? Blir det borte av seg selv, eller MÅ man trene seg oppatt? Og forsvant det etterhvert, eller kan man risikere å måtte leve med dette resten av livet? Har prøvd å gjort litt knipeøvelser..men jeg glemmer det..og føler tiden flyr fra meg om dagene..
septbaby09 Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Hei. her er det 8 uker siden fødsel, og merker fortsatt jeg er veldig svak i blæra rett å slett. Bør ikke holde meg veldig lenge før det rett å slett kommer, og merker jeg må tisse oftere. Jeg driver og kniper og kniper 10x fler om dagen, men sysn det er vanskelig og kjenne om jeg gjør det riktig siden det er såpass slapt, men men...føler vel kanskje det har blitt litt bedre.. Ang lekkasje, tror ikke det lekker sånn hele tida, men gjør det, det hos deg så tror jeg knipeøvelser er bra. Kan evt kontakte fysio, de har peiling på sånt de også. Her føler jeg det er noe annet som ikke har trukket seg helt tilbake, noe som ligger i skjedeåpningen på en måte, uff ekkelt, selv om lege sa alt var fint, men hun virket så uerfaren...hmm.. Lykke til
Tyren78-09+12 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Hei. Her er det 3 mnd siden fødsel..så begynner å bli litt "lei" av lekkasjen..får vel prøve å være flinkere med knipeøvelser.. Hadde ubehag nedentil lenge etter fødsel jeg og..hemoroide osv..følte ingenting var som det skulle. Hemoroiden er der enda, men ikke vond, så legen mente jeg skulle vente å se om den forsvant av seg selv, noe de som oftest gjorde. Men alt har vel vært gjennom en stor påkjenning..så litt forandringer og ubehag må man vel regne med..men noe herk uansett!!
septbaby09 Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Uff ja det underlivet vil jeg nesten ikke forholde meg til lenger hehe, sex er ihvertfall ikke på timeplanen ennå for å si det sånn, stakkars samboer hehe... hadde ikke akkurat mest lyst i graviditeten heller Uff, fikk også en SVÆR hemoride hehe, kan le nå, men den har forsvunnet mer eller mindre. Har du fått salver etc?
Tyren78-09+12 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 hehe..ja stakkar samboer..sex har det vært fint lite av siden helt i starten av graviditeten. Han er snill og ikke maser da..men jeg vet jo at han VIL..hehe..jaja..er kke greit med dette underlivet. Håper det går seg til snart altså. Jeg fikk krem på barselavdelinga ja..og syns den ble mindre(forsvann inni)..men den kommer og går..kjenner den godt når jeg går tur osv..veldig ubehagelig..men den er ikke vond osv når jeg sitter, går på do osv. Får kanskje skaffe meg en salve og forsøke en gang til..men som legen sa, så forsvinner den aldri helt med salve..den blir bare mindre og ikke plagsom. For å få den helt bort må den opereres..noe jeg helst vil slippe! Som om d ikke er nok ubehag der nede nå...baah..
lillalo Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 hei. her er det 11 måneder siden fødsel. sleit veldig de første månedene. kunne stå og pusse tennene, uten noe forvarsel bare rant det. Nå er det helt bra. Ingen problemer lenger. Det retter seg etterhvert. Mange sliter m,ed det etter fødsel.
Tyren78-09+12 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2009 Okay, godt å høre at det går over renner ikke voldsomt her..men føler jeg må gå med truseinnlegg hele tida...noe jeg hater..blir så klamt og får lett sopp! Får vel bare holde ut og håpe det går over snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå