Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Har 2 barn, yngste er 20 mnd så kan ikke skylde på ammetåka lenger heller:) Før jeg fikk dem var jeg flittig til å lese bøker, har alltid likt å lese, fikk det nærmest inn med morsmelken. Men nå klarer jeg bare ikke konsentrere meg lenge nok. Leste nylig en bok, men det var mer på trass..SKULLE bli ferdig med den. Synes det er enklere å bare slappe av foran tv eller surfe på nettet. Tror internet har litt av skylden her, fordi en har så mye stoff tilgjengelig bare ved et tastetrykk. Fenger ikke det en finner, er det bare å se etter noe annet.. enkelt og greit. Noen som kjenner seg igjen? Døgnet har liksom ikke nok timer til å lese langdryge bøker lenger:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg sliter med å lese bøker FØR jeg har blitt mamma. Klarer ikke konsentrer meg om noe som helst, omtrent ikke tegneserier engang )
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Kan ikke si jeg har merka det, nei. Leser en halvtimes tid hver kveld før jeg sovner. Du har nok bare ikke funnet bøker som treffer ennå
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Ja jeg også sliter med det. Før jeg fikk unger leste jeg 3 til 6 bøker i uken, men nå er det stort sett bare i feriene jeg får lest(om da).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 kjenner meg igjen her ja- sliter med det samme selv! Før var jeg en skikkelig lesehest, men etter at vi fikk barn har leselysten sunket betraktelig- finner liksom ikke roen lenger..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Jeg sliter mer med valg av bøker. Leser fortsatt veldig mye, men orker ikke lese videre hvis det skjer vonde ting med barn i en bok, og det gjør det jo desverre i ganske mange bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå