Gå til innhold

hei, hei=) flytter inn her jeg=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter ul i går, kunne gyn konstatere at den tolvte uke var nådd=) deilig å se den lille ligge å sprelle som en gærning og vinke til mammaen sin=) og deilig å være ferdig med første etappe:D håper bare at kvalmen gir seg nå snart... har vært mer eller mindre sengeliggende i 6 uker. men nå må det vel gi seg snart!!! vi satser på det! håper det står bra til med dere alle! klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du i 12.uke eller 12 uker på vei? (er først i 13.uke du er i 2.trimester). altså når man når 12+1)

Uansett,velkommen velkommen:) er selv 20+2 i dag og endelig nådd halvveis:)

hvordan er formen ellers da?

Skrevet

jada, jeg vet det=) er 12 + et eller annet. tror det er 12+5, men ikke helt sikker på det. er hvertfall over 12=) formen er ikke på topp nei:( har vært bedre.... men håper at ting blir bedre sånn rundt uke 14. det var da kvalmen forsvant v forrige sv skap. ser at du har en gutt som heter mathias. det heter gutten vår og. han blir 5 år i januar. og jeg tror han er rimelig klar for å bli storebror! deilig å være halveis da!! jeg gleder meg veldig til den ordinære ul. den skjer midt i januar og det er ikke lenge til:D spennende om det blir gutt el jente:) klem

Skrevet

det er den kommende bebisen som skal hete Mathias:) dette er vår første så er veldig spent på hva som skjer framover:) får krysse fingrene for at formen blir bedre:) jeg slapp heldigvis unna kvalmen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...