Nikki 75 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg får ganske så vondt i magen når jeg går for tiden. Det er akkurat som det strammer til helt nederst, rett over skambeinet, og jeg ikke klarer å strekke meg ut skikkelig. Det er bare når jeg går (foreløpig), og det hjelper når jeg får satt meg ned og magen blir "krøllet sammen". Noen som vet hva det er?
SnartToGull Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 livmoren som strekker seg kanskje...har det slik jeg og...
2010 Mammaen Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Har hatt det sånn jeg også noen ganger, og skikkelig i dag. Tror det bare er livmoren/ligamentene som strekker seg og ikke noe farlig : )
Nikki 75 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2009 Tror ikke det er kynnere i alle fall, for det varer såpass lenge. Mulig det er ligamentene, livmoren er jo mye høyere oppe nå (er 26 uker på vei)... Fryktelig ubehagelig er det i alle fall, håper jeg slipper å gå sånn i 3,5 måned til )
Gjøkeredet③ Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 I dag har jeg også hatt det skikkelig bad nederst i magen.. Skikkelig mensensmerter, og litt stikkinger liksom. Hadde jo ingenting av dette forrige svangerskap, så skjønner jo nada her.. Og kjenner jeg blir litt usikker! Er bare i uke 20, så ser veldig mørkt på det, hvis dette er noe som har tenkt til å vedvare...
MammaMø med to små Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 jeg hadde det samme og reiste ned på fødeavd på sykehuset. der tok de både utvendig og innvendig UL og det viste seg at alt var bra. lille gutten vår hadde det fint han:) skal undersøkes nærmere for å få vite hva det var,men var iallefall ikke noe galt:) reis til lege/jordmor/sykehus og krev at de sjekker det. det har du krav på om du er bekymret. for jeg vt veldig godt at det å gå å være redd tjener hverken du eller babyen i magen noe på! lykke til!
Nikki 75 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2009 Jeg var hos jordmor i går, og selv om vi ikke så på UL så var hjertelyd og alt fint med babyen. Hun mente det kanskje hadde noe med bekkenet å gjøre, men jeg vet ikke helt... Tror kanskje bare det er trykk mot blære og andre ting i magen. Jeg er ikke så veldig bekymret foreløpig i alle fall, men skal ikke nøle med å ta kontakt med noen hvis jeg blir det! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå