:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 hvordan blir livet mitt framover når eksamene er ferdig? husker du når dere fikk leseplaner og sånt for neste år? vi har første time 6 januar med en gjesteforeleser, og det beskymrer meg litt
OsloMor Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Mener at vi ikke nødvendigvis fikk leseplan, og jeg leste ikke i julen. Men startet opp igjen i januar. I fagplan så står jo pensum, så du kan jo sikkert begynne å lese og timeplanene skal jo være ute nå. Gjesteforelesere er jo knall, synes det er helt knall med litt frisk blod og mange av de er jo veldig flinke. Hvem er gjesteforeleseren? Sendte melding på FB; hvordan gikk det i dag:)?
OsloMor Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Mye jeg synes er knall i dag tydeligvis, he-he;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 hm... jeg liker leseplaner, vi har fått det i alle fag til nå... hehe hm... det står bare gjesteforeleser på alle arbeidslivkunnskapsdagene. jeg tror kanskje jeg skal kjøpe en eller to bøker å ha i julen... hehe... men er litt usikker på om jeg gidder om jeg ikke får noen leseplan.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå