Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Noen her som har vært på den? Har litt lyst til å ta med meg kusinene mine på 4,5 og 7 år på den før jul men lurer på om det kanskje er for tidlig for minste jenta. Det er vel ikke så veldig skummelt det teaterstykke der? Hvor lenge varer det? Tror ikke hun vil kjede seg for jeg har hatt henne med på kino et par ganger og det har gått veldig bra
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Ingen som vet? Tenkte å ringe å evt. bestille før de stenger idag?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Søsteren min skal ha med sønnen min og han er bare 2 1/2 år .
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 vi var i helgen med ei på 4 og en på 6..de koste seg skrekkelig begge to! både forran oss og bak oss og alle steder var det yngre barn..så tror nok det at en på 4.5 synes bare det er kjekt.. Det varte ca 2 timer... med pause... men mye som skjer hele tiden så tiden flyr. ta de med og kos deg du!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 var i helgen med min datter på 2,5 år, hun syns det var kjempe arti..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå