Gå til innhold

et lite syteinnlegg :)


dykkedama

Anbefalte innlegg

jeg har i hele svangerskapet irritert meg grønn over alle de som er nødt til ¨å fortelle meg hvor slitsomt det er å få barn, og om de som forteller sine fødselshistorier uten å ha bli spurt.. da mener jeg selvfølgelig ikke her inne, men venner og familie..

Nå i det siste så har jeg istedet begynt å si ifra, da jeg syns det er totalt unødvendig å brette ut av seg fæle historier og skremselspropaganda i fht til det å få barn..

Nå sier folk hele tiden at åååh, se missunner meg SÅ veldig å gå gravid, hvorpå jeg har påpekt at de tidligere har sagt at det er SÅ slitsomt å få barn.. dessuten er det vel ikke så veldig mye å missune så lenge jeg har bekkenløsning og mye plager. Til svar har jeg da fått at jeg er utakknemlig og burde prise meg lykkelig over at jeg er gravid...

noen har tom sammenlignet bekkenløsning med prolaps......

 

1. skal jeg virkerlig prise meg lykkelig over å ha bekkenløsning???

2. tror folk at jeg ikke gleder meg til å få barn bare fordi jeg ikke setter pris på å ha masse smerter og plager??? (noe jeg selvfølgelig gjør!!!)

3. Er det fryktelig rart at jeg er lei av alle kommentarene? Er jeg SLEM bare fordi jeg har begynt å ta igjen?

4. tror folk virkelig at man kan sammenligne bekkenløsning med prolaps???

5. så vidt meg bekjent, så kan man da ta smertestillende for prolaps.. hvordan tror du det er å dytte i seg 5 paralgin forte hver dag for bekkenløsning??? LITE lurt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...