Musemor med tre søte små Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hva skal dere gi mannen til julegave? Jeg har null peiling på hva jeg skal gi......HJELP
Musemor med tre søte små Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2009 Ingen andre her som skal gi mannen sin julegave???
♥♥♥ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 jeg gir klokke. barna gir sokker og boksershorts blant annet tenker jeg
-------- Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Genser og skjorte fra meg. Pondusbok fra barna.
2barns mor Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Vi gir ikke julegave til hverandre. Kjøper oss heller noe vi trenger sammen, noe som koster litt. Kjøpte nylig ny oppvaskmaskin, da den gamle sa takk og farvel! Fra barna får han vinterjakke, 2 gensre og 2 boxere.
camilla^ Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Gubben får Dremmel, fant en litt spennende som jeg også hadde lyst på. Ikke den vanlige. Også har jeg funnet noen bøker, den ene ønsket han seg. Men må finne på noe mer fra ungene, er jo noen av de så. Men han ønsker seg egentlig bare Playstation3 og stor stjernekikkert. Men så mye har jeg ikke planer om å legge i gaven, også har jeg stjålet pappas kikkert for en stund.
lykken på jord Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Lurer litt på hodelykt, devold ull, votter, lampe til gassbrenner (friluftsliv). Tar gjerne i mot flere tips!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Her blir det en ny kaffemaskin til mannen. Ellers ønsker han seg den nye boken til Jo Nesbø og Dan Brown.
Anne-B. Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Jeg skal gi ham gavekort på en klesbutikk, for ikke aner jeg hva jeg skal gi ham ellers som han både liker og har bruk for, og ikke gidder jeg å kjøpe klær til ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå