Gå til innhold

dere i 3.trimester, bruker dere......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere mammaklær, eller "vanlige" klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var i 3.trim måtte jeg bruke mammaklær. Hadde ikke sjangs å ta på meg de vanlige klærne mine! Kunne ha brukt samboeren min sine, men det hadde sett mindre pent ut :P

Skrevet

Ja, og litt av mannens t-skjorter.

Skrevet

Litt av begge deler egentlig. Kan bare glemme å få på meg olabuskene mine. Men jogge buksa og genserene går ennå :o)

Skrevet

:)

Jeg bruker ennå mine vanlige klær...Får til og med på meg en genser i str XS, enda jeg er i uke 29...og ikke strammer den heller;)

Skrevet

Åja. Litt av joggeklærne som passer enda, ellers er det meste for lite. Har lagt på meg mye rundt ræva og lårene pluss magen da, så mammabukser er et must :) Dessuten veldig behagelig å gå i:)

Skrevet

Har brukt det hele 2. trimester også. Orker ikke noe press på magen i det heletatt.

Skrevet

Jeg bruker en del tights, har noen mamma-bukser som jeg "sparer" til de gangene jeg skal noe. :) Ellers går det på mine vanlige gensere og topper. :) Og jobbebukser da... Er i uke 35.

Skrevet

Nei jeg bruker ikke mammaklær, men har blitt en stor fan av tights og strikkede kjoler :-)

Skrevet

Går stort sett i morgenkåpe. Er plaget av vanvittig kløe og det blir mye verre med klær på, men når jeg skal ut av huset er det strømpebukse og mammakjole som gjelder.

Skrevet

De vanlige genserene mine rekker meg midt på magen! :-D

Og buksene måtte jeg gi opp i begynnelswen av 2 tri, for da klarte jeg kun å stå og ikke å sitte i de lenger. Kan også nevne at det kun er magen som har vokst her og ikke noe ellers heldigvis! Daffebuksene mine passer, men de viser jeg meg ikke offentlig i...

.

Synes mammaklær er kos jeg! :-D

Skrevet

Bruker mine vanlige klær, men ikke noe særlig dongeribukser. Får ikke lukket de, men går greit med en lang topp til :) Ellers går det i tights og cardigan/ joggedresser og sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...