cherry coke Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hehe=) Av og til frister det sånn! I dag er en sånn dag..Røyker til fest og det er jo kke så ofte og det går greit. Men med esamenspress og litt annet tankejør gjør sli at jeg lengter virkelig etter røyke. Må bare si til meg selv at det er skkelt, stinker og farlig, men akkurat nå hadde jeg gjort mye for en 10-pk;-) Svake mennesker..trallala:-)
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Kjenner det rykker litt her i gården også..............
erteposen + 4 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg festrøyker, og det er svært sjeldent jeg er på fest for tida, og når jeg stresser med innleveringer kjenner jeg også suget etter røyk. Mange år siden jeg røykte daglig, og jeg var ikke avhengig da heller.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Åh, vet så godt hva du mener.. Jeg var skikkelig sugen i starten nå når jeg sluttet fordi jeg er gravid.. Men det har heldigvis gått helt over,, Hvor leenge har du vært røykfri da??
cherry coke Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 Alt for lenge;-) Hehe, nei jeg sluttet da jeg ble gravid , 4 år siden. Begynte vel med festrøyiking for ca 2 år siden... Men enkelte dager, spesielt om jeg er stresset, kicker røyksuget nn for fullt! Det er jo sååå godt , hehe.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Fire år?? Ja, da klarer du nok å la vær å begynne igjen.. Men jeg vet så godt hva du mener,..,. Jeg savner det innimellom, men vet at jeg aldri aldri kan begynne igjen..
Ugl@ Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Hehe, høres kjent ut. Har selv sluttet å røyke nå i høst. Mange år siden jeg var storrøyker, men har vært selskapsrøyker, og røyka når jeg har kjeda meg eller vært stressa. Men kom fram til at nok var nok. Begynte å hekle da jeg slutta denne gang, og det hjelper på faktisk. Blir mindre spising og sukkerhunder siden jeg har noe å henge fingrene i så jeg slipper å kjede meg.
Mom2Two Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Kjøp en 10 pakning og røyk bare den da vel;-)
2barns mor Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Skal vel egentlig ikke svare på denne jeg..... holdt opp i 2 år, røykte i 1 år, holdt opp i 2 år igjen..... siste opphold var for noen måneder siden, da holdt jeg meg i kun 2 mnd. svake menn`sker ja!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Skjønner ikke problemet. Aldri hatt lyst til å røyke annet enn på fest.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Jepp antar det.. Og klager ikke.
cherry coke Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2009 Det er jo ikke et problem for det er bare å la være. Klager heller ikke (?), men aner ikke hvorfor at jeg tror at en sigarett vil ordne litt av stresset jeg har for tiden... Får vente til fredag for da skal jeg drikke øl..;-)
winneboo Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Skjønner hvordan du har det, men det dummeste du gjør er å fortsette å røyke når du er på fest. Får oss som har vært faste røykere gjelder det å slutte helt. En gang en røyker, alltid en røyker Så vis du vil slippe det å ha lyst på røyk så må du slutte helt. Jeg har mange røykeslutt bak meg og prøver igjen for 15 gang eller noe..hehe.. har nå vært røykfri i snart 3 mnd og jeg det frister veldig å unne meg en festrøyk, men da vet jeg at slaget er tapt. Kjæresten min sin bestemor har KOLS og hver gang jeg møter henne vet jeg at jeg har tatt et riktig valg. Så mitt råd til deg er å slutte 100%. Ikke unn deg en festrøyk, sjansen for at du begynner å røyke fast igjen er stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå