Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har en magesover som har sovet godt i dypvognen sin frem til nå, men han begynner å bli stor og tar tak i sidene på vognen, så jeg tør ikke la han ligge i dypvognen uten at jeg er der sammen med han lenger. I sportsvognen sovner han kun hvis vi triller tur, og våkner i løpet av et minutt etter vi har sluttet å gå. Jeg har prøvd såå mange ganger å sette han igjen ute når vi har vært på trilletur, men han har en liten radar der, og våkner med en eneste gang hver eneste gang:-) Han liker virkelig ikke å sove på ryggen, og det er vel vanskelig/dumt å legge han på magen i sportsvognen, blant annet fordi den ikke er helt rett (heller bittelitt oppover i den laveste posisjonen). Så, hva gjør jeg nå fremover? Kjedelig å bli bundet til å legge han i sengen på dagtid.. da blir det vel vanskelig å være på besøk osv.. Jeg har jo forsøkt sengen, og han er ikke særlig interessert i å ligge der på dagtid heller.. Nå for tiden ligger han fremdeles og tar dagblundene sine i dypvognen, mens jeg ikke tar øynene fra han og halveis har dårlig samvittighet for at han ikke sover ute og får frisk luft, og halveis dårlig samvittighet for alt som _kan_ skje før jeg rekker bort til han... Uff.. madrass på gulvet kunne kanskje være en ide? Er det noen av dere som har erfaringer med magesovende babyer og hvordan gjør dere det på dagtid? På forhånd tusen takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå