ida87_thea_andrine Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei=) Ville bare minne oss på i disse tider at det er BIM treff på Tobias i Fredrikstad idag klokken 19.30 og ALLE er velkommen=)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 skulle egentlig på det i dag, men har blitt så stup forkjøla over natten så det bokstavelig talt renner blod av meg... så jeg drøyer den til neste gang kos dere
ida87_thea_andrine Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 da er det best du holder deg hjemme=) vi vill ikke bli smittet vettu=) håper du blir bedre veldig snart!!!! håper du kan neste gang!!! god bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå