Anne-B. Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Må man da vise fram legitimasjon for å få hentet ut pakken, eller holder det å vise sms bare? For jeg har en mistanke om at sms må ha blitt sendt til feil nr. Og jeg har forhåndsbetalt den og alt. :S
Verbena Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 alltid vært nødt til å vise legg på alle sånne pakker jeg værtfall! men d kan jo ha noe med det mistroiske postkontoret du vet vi hørte til før ;-)
Anne-B. Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Hehehe. Pakken leveres ut i butikk. Og ikke får jeg svar når jeg ringer til butikken heller. KOm til ferskvaredisken på første forsøk, og så har det ringt ut to ganger etter det.. blæh.
Verbena Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 langt unna? gå innom å hør! Skader ikke å sjekke! Om de ikke har sjekka leg så tror jeg faktisk at du kan holde de ansvarlig for de skal sjekke det ifølge reglene.
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Du! Tror du kan ringe HM og få sporingsnummeret. Du trenger ikke leg. Det har jeg aldri vist.
Anne-B. Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2009 Den er sendt som brev, så det er ikke noe kollinummer på den. Det er jo en verdiforsendelse, så man skal jo vise leg da? De tar jo aldri telefonen i den butikken!! Grr.
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har aldri måttet vise leg på klær o.l. Kun på tign som bankkort etc. HM har det holdt å vise mobilmelinga til eller bare kollinr
Anne-B. Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2009 Da får jeg håpe at den som har fått meldinga, befinner seg på andre sida av landet!
Mammaen til Isak Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Går det ikke an å ringe hm da, de har vel registrert hvilket nr de har sendt ut til evn.. Og hadde jeg vært deg hadde jeg reist til butikken i dag. Jeg henter ut pakker for mannen, man trenger ikke vise leg om de ikke er penger, kort,etc..
1881 Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Dersom du har bestilt via nett så kan du jo selv finne ut hvilket nummer som er satt opp som sms varsel, endre det kan du også gjøre uten og kontakte h/m!
MammanTilEmma❤ Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 jeg krysset av på sms varsling når jeg betsillte pakke, men det kom pakke, men ingen sms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå