Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Har helt forelsket meg i dette navnet: Wilma Men vet at mange assosiere det med Flintstone. Hva syntes du
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Synes egentlig det var litt fint. Og det er litt skremmende, for jeg tror jeg har blitt påvirket av å være på Bim...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Så lenge ingen i familien heter Fred er det vel OK...
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Jeg liker det best med V. Det er et pent navn og den kommende generasjonen aner ikke hva Flintstone er for noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå