Gå til innhold

Når dere sitter i sofaen,

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

godstolen eller uansett, har dere føttene i gulvet?

Hva med når dere er på besøk?

Og hva gjør de som kommer på besøk?

Om de tar føttene opp i sofaen, synes dere det er uhøflig?

Jeg har en (u) vane at jeg alltid trekker beina opp i sofaen, sælig hjemme i "god kroken".

Men dette gjør jeg når jeg er på besøk også, gjør det helt automatisk. Ikke om vi sitter trangt og det ikke er plass til det, men ellers gjør jeg det.

Kan ikke huske at noen pleier å gjøre det som kommer på besøk til oss faktisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den uvanen har jeg også, hos mamma og mormor og veldig gode venninder kan jeg gjøre det men ikke steder hvor jeg ikke er så ofte.

Jeg å gjør det egentlig helt automatisk og tenker egentlig ikke så mye over det, venninda mi og mamma gjør jo det samme hos meg også hehe ;) Men har ikke opplevd at noen andre en dem har gjort det.

Skrevet

NEI, det synese ikke jeg er uhøflig.... Jeg bllir glad om folk som kommer hjem til meg, greier å føle seg som hjemme :)))

Jeg er ikke av den "fisefine"-typen, og hos meg, er det viktig at folk sitter godt, og ikke fint....hehe:))

Jeg hadde selv en tendens til å trekke den ene foten opp i sofaen, og under rompa, om du skjønner...det av den enkle grunn at jeg har så korte bein, at de ikke rekker ned på gulvet, om jeg setter meg godt i sofaen.... men nå greier jeg å sitte med beina i kryss, så da sitter jeg slik.... men det greide jeg ikke da jeg veida 50 kg mer... hehe:))

Skrevet

Har samme uvane som deg.. :o) Og når jeg er til folk jeg virkelig kjenner så gjør jeg det samme som hjemme - trekker beina opp under meg. Sjelden jeg er borte til folk hvor jeg ikke kan gjøre det.

Og når folk kommer hit, må dem bare gjøre det samme ja.

Skrevet

Jeg sitter sjelden eller aldri med bena på gulvet hjemme. Enten er bena på bordet eller oppi sofaen.

Når jeg er hos andre så varierer det hvor godt jeg kjenner personen. Men sitter ofte med bena ned. Kommer også litt an på om det er kaldt der. Fryser jeg på bena tar jeg dem opp for å varme dem under meg.

Skrevet

Sjelden til aldri har jeg bena mine på gulvet. Jeg er også så lav at veldig mange sofaer blir veldig ubehagelig og sitte med bena rett ned mot gulvet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...