Gå til innhold

Svaak strek clear blue- noen som har vært borti dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en følelse av at jeg er gravid. Er på dag 27 i syklusen, hadde en slags blødning dag 24-25. Ingenting etterpå. Tisset på glass i dag tidlig og dro og kjøpte test. Jeg så en svaak strek.

Begynner å lure på om jeg så syner, men det var en veldig veldig svak strek der. Vet det er tidlig. Venter ikke mens før dag 32. Men i dag har jeg vært kvalm og brekt meg flere ganger- ellers er formen helt fin.

Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var samme med meg, testet flere dager på rad, samme svake streken. mannen så den også. Ventet noen dager og tok med urinprøve til legen, negativ. dette var torsdagen. tok første testen mandagen. mandagen etter det igjen ble den positiv hos legen også:)

Skrevet

Jeg tok testen den dagen jeg skulle ha mens og den var veeeeldig svak...ventet noen dager og tok en digitaltest (er gravid) :)

Prøv igjen om noen dager...lykke til!

Skrevet

Prøv igjen om noen dager og ta en digital.... Koster omtrent det samme, og du får svaret svart på hvitt. Hehe.

Skrevet

Tusen takk for svar til dere alle tre. Skal ta en ny test i moegen og se. Spennende. Både håper og ikke håper. Vil gjerne ha et barn til, men storebror er bare ett år. Men er jeg gravid skal jeg være lykkelig og glad for det :))

Skrevet

Hadde svaaak strek med nr to (lurte på om det var innbilning), var gravid :)

Denne siste gangen hadde jeg også en lureblødning, testet sterkt positivt 4 dager senere - da måtte jeg bare innse at noe ikke var helt som jeg trodde det var, hehe, minsten var da 10-11 mnd. Nå gleder vi oss til nr tre!

Skrevet

Har du testet nå:)

Skrevet

ja, ingen strek i dag :( Har fortsatt den fra i går og streken er der ennå.

Men venter ikke mens før dag 32. Er på dag 28 nå. Får vente i spenning noen dager til selv om det ikke er lett. Har masse murringer i dag så skjønner ikke mye nå. Kroppen er bare "rar". Får håpe det ikke er mensen som kommer tidlig. Syntes det er så rart med blødningen på dag 24 og 25. Ikke rart man blir litt små gal av dette :P

Får kjøpe en digital test denne gangen.

Skrevet

Lykke masse til til deg:) Føler med deg:)

Skrevet

Hei.

Jeg er ingen lege, men legesekretær. Har tatt mange HcG tester, og en svak strek har jeg lært at betyr gravid, men er tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar :)

Jeg var dum som tok en test i dag. Den var jo negativ- og ingen strek kom til syne. Må nok vente et par dager og ta en ny test da. Mitt problem er ay jeg ikke er noe særlig flink på å vente.

Har hatt mye stikkinger i dag så håper allikevel fortsatt. Har kjøpt en digital test i dag, men får prøve å vente til mandag med å ta denne hvis ikke tante rød kommer :)

Skrevet

Fortsatt veldig stikkinger- spesielt når jeg legger meg ned.

Tok selvfølgelig en test til som var negativ. Pengene flyr ut vinduet. At jeg ikke klarer å vente! Må vente, må vente !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...