Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Har selvsagt klart å suse bort den gode oppskriften jeg hadde på risboller med mørk kokesjokolade, har noen en oppskrift til meg? Jeg husker liksom smeltet kokesjokolade, delfiafett, sukker og egg... Men hvor mye av hva?
Pinklady og Amalie Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 2 1/2 pl kokesjokolade a 100 g 4ss sterk kaffe 1 pk delfia 250g 2 egg 2-3 ss sukker puffaris Smelt sjokoladen i kaffen ved svak varme. smelt delfia fettet og avkjøl visp eggedosis av egg, sukker tilsett sjokoladen visp godt tilsett delfia fettet litt av gangen under visping visp godt slik at røren blir gjevn o g fin. ha i puffaris til ønskelig konsistens
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Tusen hjertlig takk!!! Du redda nettopp dagen min, sto her og skulle lage risboller og har selvsagt lova ungene en smak... Og oppskrifta var borte vekk. Ingen god kombinasjon, hehe. Igjen, tusen takk. Nå blir ungene blide på mammaen sin igjen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå