Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 vet dette kan være et dumt spm, men er desperat, og klarer ikke tenke fornuftig! trodde det var ungen som preset på blæra, men smertene der blæra er, er nå ekstreme, klarte nesten ikke sove i natt, klarer ikke sitte eller stå for lenge, det å bevege på seg er nesten et mareritt.. ringte jordmor, hun kunne ikke hjelpe med dette, hun ba meg ringe legen min.. legen min (og andre leger) har rett og slett ikke tid til å ta meg inn nå og legevakta åpner først klokka 16 i dag.. går det ann å kontakte sykehuset direkte og få de til å gi meg en undersøkelse, foruten henvisning fra lege?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Ring tilbake til fastlege kontoret!!! Fastlegen har plikt til å hjelpe deg!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Du skriver ikke hvor du bor? Hvis fastlegen din er vanskelig og du har råd kan du kontakte privat lege, feks Volvat eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Ring føden å hør- jeg fikk hjelp der, da jeg hadde en hardbarka urinveisinfeksjon. God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå