Gå til innhold

Svaaak svaak strek clear blue. Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en følelse av at jeg er gravid. Er på dag 27 i syklusen, hadde en slags blødning dag 24-25. Ingenting etterpå. Tisset på glass i dag tidlig og dro og kjøpte test. Jeg så en svaak strek.

Begynner å lure på om jeg så syner, men det var en veldig veldig svak strek der. Vet det er tidlig. Venter ikke mens før dag 32. Men i dag har jeg vært kvalm og brekt meg flere ganger- ellers er formen helt fin.

Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninen min hadde helt svak strek- og ja hun var gravid;)

Så lenge det er en strek der så er du nok det:=)

Skrevet

Jeg hadde svak strek, og var gravid... men for å være sikker, ta med urinprøve til legekont. å få de til å sjekke, da blir du helt sikker...;o) ;o) lykke til... så spennende...;o) ;o)

Skrevet

Den føste testen med førstemann var veeeeeldig svak (vannrette streken sterk, loddrette veldig svak).

Testet igjen noen dager etterpå og da var det en klar og tydelig strek loddrett også :-)

Skrevet

Jeg fikk først en veldig svak strek på clearblue da jeg testet positivt med snuppa. Fikk samtidig negativ på et annet merke. Testet med digital test samme dag, den var da positiv. Anbefaler å prøve en digital test, da slipper du å tolke streker. ",) Lykke til.

Skrevet

En strek er en strek, uansett hvor svak den er. Så du er nok gravid :-)

Ingen vits å dra til legen, for testene der er ikke bedre enn hjemmetestene. Men vent noen dager og ta test i morgenurin. Da blir nok streken sterkere hvis alt er som det skal.

Lykke til! Og gratulerer! (Regner med det er ønsket, eller tar jeg feil..?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...