cherry coke Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Vil ikke gå så nært inn på det, men fikk i dag en trist beskjed om et nært familiemedlem. Jeg har hatt så mye dette året, og nå kom dette på toppen av alt. Jeg har så lyst å være sterk for han, og det klarer jeg fint. Men med en gang jeg kom inn døren hjemme, så brast jeg i gråt.. Jeg HATER å gråte, og gjør det aldri, men i dag klarer jeg ikke å stoppe. Blir en tung og vanskelig stund fremover, men jeg trebger lykkeønskninger på vegne av min kjære lillebror!! Jeg er så utrolig glad i han..
3småtroll♥ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Huff da- aldri lett å få vonde beskjeder som det-og særlig ikke oppi julen:( Men gråt ut du- det hjelper ofte på humøret å få det ut!! Så sender jeg masse lykkeklemmer til deg og din familie!
Mammaen til Isak Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Det er rart det der med at når det nærmer seg jul så kommer gjerne disse triste beskjedene. Jeg fikk en tlf om at en venninne av meg mistet barnet sitt i natt. En syk liten gutt på to år, som det nå gikk så mye bedre med. Det er andre venninnen som mister barnet sitt denne høsten. Det er tøffe tak i livet, og man kan ønske å være og klare å være sterk. Men da vil også reaksjonen komme, feks i form av tårer. På mange måter gråter man jo fordi man er glad i menneskene, fordi man føler med de og bryr seg. Så sånn sett er jo tårene gode. Om du skjønner hva jeg mener. Det at livet er urettferdig er helt sikkert, støtt broren din og hver der for han i en tung tid. Men husk at det er lov å ikke være like sterk hele tiden! Håper ting ordner seg for han. Klem fra
OsloMor Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Så trist for dere, du har min medfølelse. Jeg håper du har noen som kan holde rundt deg og faktisk la deg gråte. Selv om man ikke er en griner, så er det faktisk greit å gråte når man har det vondt og vanskelig. Ønsker deg og dine lykke til, og vil bare si at jeg synes du virker som en veldig sterk og god person. Klem fra
cherry coke Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2009 Takk takk=) Det hjelper med gode ord fra dere søte damer!! Blir bare så sliten på hans vegne og opp i alt har jeg snart en stor eksamen som jeg ikke har hatt ork til å lese til (bagateller, men kjenner stresset). Men her får man bare ta en dag av gangen og krysse fingrene og håpe på det beste..
Anne-B. Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Å være sterk betyr ikke at man tåler alt og alltid står oppreist, men at man reiser seg igjen. Mange gode og varme tanker til din lillebror, og deg.
cherry coke Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2009 Sant sant Anne-B =) Får tillate meg selv å gråte, men har mest lyst å rope/skrike. Men det tør jeg ikke, for da tror sikkert de oppe at jeg har klikka ;-)
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Huff, mange klemmer til deg og gode oensker. Og hvis du trenger aa skrike litt kan jeg anbefale aa skrive inn i ei pute. Det absorberer det meste (ta den med inn i naermeste garderobeskap hvis du virkelig er redd for aa sjenere naboen).
Anne-B. Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Det er godt å gaule slik at halsen blir sår når man trenger det. Men man føler seg litt dust etterpå. Litt amerikansk drama, liksom. Hyl i en pute.
2barns mor Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Sender deg varme tanker og gode ønsker for lillebroren din. Alltid trist å få dårlige nyheter, å når det gjelder den nærmeste familien er det jo klart at det blir ekstra sårt. Ønsker dere alt godt framover, håper at dere kan ha en fin førjulstid selv i sorgen deres.
cherry coke Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. desember 2009 Ja, det blir litt drama, men han har hatt så mye han broren min at jeg skulle bare ønske at jeg kunne ta bort noe av det vonde for han... Argh.noen får alt altså.. Nei, ingen hyling eller gråting. Føler meg bedre tallet være dere her nne=) Tuusen takk=)
Mom2Two Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Sender deg mange varme, lange og gode klemmer. Trenger du noen å prate med, så si fra. Jeg håper alt går godt for lillebroren din. Du trenger ikke alltid være sterk. Det er lov til å bryte sammen.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Mange gode og varme tanker til deg, du trenger det. Jeg fikk høre av en gammel dame en gang, husk at enkelte ganger så er det også godt for den som har det vondt, å ha noen å gråte sammen med. Tårer er til for å deles i godt og vondt. Tenker masse på deg, varme klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå