alexander`s mamma Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 men får håpe jeg får vite hva det er
DK+2 Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg grua meg og veldig.. tror vi gruer oss mye mer enn vi egentlig trenger, men det er jo ikke så lett å gjøre noe med da.. Ønsker deg ivertfall masse lykke til, du får oppdatere senere, blir morsomt om du får vite hva det blir Er du langt på vei? Jeg er 23+1 idag, var på ultralyd for 3 uker siden, kjempekos! Venter ei jente
Fullt hus :) Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 går så fint så jeg skal i morgen regner med jeg skal ha dobbeltime. for de skal se etter feil på fosteret. gleder meg til det vanlige. gruer meg til om de skal finne feil
alexander`s mamma Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 det gikk kjempe fint:) og den var en liten gutt inne der:) er 18 4.... fikk med bilde hjem, reagerte litt på nesen til babyen var så stor ser veldig rart hm
Nikki 75 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Gratulerer med en liten gutt! Tror ikke han blir seendes lik ut når han blir født som nå, så ta det helt med ro! Håper i alle fall ikke det, for i så tilfelle får gutten min svære lepper som dekker halve ansiktet - går Angelina Jolie en høy gang!
januarbaby+maibaby Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 FULLT HUS : kan jeg spørre hvorfor du skal ha dobbeltime for å lete etter feil? hva mener du? ser du har termin samme dag som meg, og jeg skal også på ul imorgen
MammaMø med to små Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 gratulerer masse med en liten gutt:) venter gutt vi også er 20+2 i dag og var på UL da jeg var 18+4:) der sto alt kjempe bra til og lille gutten vår var akkurat så stor som han skulle være:) termin 21.april her:) du da?
Fullt hus :) Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 januarbaby+maibaby: fordi mitt første barn ble født med "feil" så blir jeg sjekket i hvert svangerskap. Jeg var totalt uforbredt når ungen kom med "feil" så jeg var ganske knust og deprimert en tid etter fødsel. "feilen" var ikke no farlig, men jenta trengte operasjo før hun var året. Hun har hatt to stk og skal ha fler, men velger å vente. Forresten fikk du januarbaby i 2009 eller? Jeg fikk hvertfall første januar 2009 og skal ha i mai 2010
Fullt hus :) Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 HI: grattis med gutt, håper jeg også får se en tut i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå