Mini09&Lille12 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Trenger tips til hvor jeg kan få tak i gode dresser til å ha utenpå ullundertøy i vogn.
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes dressene til Joha er veldig fine! De er uten føtter og hette. Nøstebarn har også kjempefine dresser i ullfleece med føtter og hette - så kommer egentlig an på hva du vil ha! Selv synes vi det var veldig fint med føtter og hette i begynnelsen, og etterhvert var det best uten:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Et av mine beste kjøp før vintern i fjor var en tykk og god ulldress fra Name It. Den er i 100 % merinoull, som er tovet- tykk og god kvalitet. Den er "heldekkende" med fot og glidelås opp t.o.m str 74, og fra str 80 og oppover er den med glidelås, men uten føtter. Utrolig enkel å ta på, og fin å bruke over ullundertøy når man skal ut med vogna, eller ut på lekeplassen. Koster bare 250 kr, og DET er en meget snill pris for en såpass god og varm ulldress som dette! Trenger ikke bruke opp hele lommeboka på Nøstebarndress da nei
Mini09&Lille12 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk for kjempebra svar! jeg har byttet navn forresten. Så jeg er juninurk.
Bilba og gutta :) Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 englebarn.com er mitt aller beste kjøp.... kjøpte den beige ullfleecedressen uten hette. Det er litt høy hals på den, sånn at han ikke blir kald i halsen... har brukt den siden september og har planer om å bruke den helt til våren... kjøpte den litt stor så den kan brukes lenge. Bruker den hver eneste dag og er verdt hver eneste krone... litt billigere enn nøstebarn, men litt dyrere enn name-it
MiMa09 Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har en strålende en i merinoull som jeg tror er kjøpt på Spar Kjøp. Tom og Trine er derfra, er det ikke? Fikk den i gave, nemlig. Også uten hette og føtter. Ellers har jeg strikket to, oppskrift fra Nøstebarn. De er vel de beste. Strikket en i merinoull fra Nøstebarn og en med dobbel tråd i babyull.
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har nøstebarn sin til eldste og bånsull til minsten. Nøstebarn sin er den tykkeste. IKKE kjøp name it sin, den går i sømmene med en gang. Han hatt 2 stk av de, og begge har fått store hull under armene i løpet av et par uker. Venninna mi kjøpte også denne og det ble hull i den med en gang. Jeg liker best nøstebarn sin jeg, men den på englebarn.no ser jo ganske lik ut men er jo litt billigere. Jeg har handlet endel fra nøstebarn og er utrolig fornøyd med alt, verdt hver eneste krone.
Studine mevik Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Jeg kjøpte en hel fleecedress på cubus. Den har glidelås fra rumpa og opp og hvis man ønsker det kan man brette over an liten klaff for å dekke hender og føtter. Han har alltid ullundertøy under og med ulllue. Tror vi må få oss en litt tjukkere ulldress nå som det har blitt enda litt kaldere.
kajfla Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 ulldress fra sparkjøp. kosta bare 250kr og er veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå