metaMORfose Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Nå er jeg nesten ferdig. Laget liste, og handlet både i går og i dag. G-sport har tjent mye kroner på oss i år )))) Flere fettere/kusiner har fått Stiga snow racer, så nå må det bli snø. Så har vi kjøpt Bjørn Dæhli dresser, og diverse andre vinterklær. Var mye på tilbud, så jeg er ganske fornøyd. Fikk handlet litt til meg selv også )) det er dyrt å være hjemmeværende. Jeg har aldri vært noe glad i shopping, men nå kjenner jeg at det rykker veldig og kortet går oftere varmt.
Lene~mor til tre Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Så bra, ja kronene flyr fort når man er ute å handler.. Jeg har bare 3 gaver igjen å kjøpe så er jeg ferdig og det er deilig, det er vel toys r us som har tjent mest på oss i år hehe.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 jeg skal også i vei å kjøpe stiga snow brett i dag, på intersporten. Her er det 30% i dag, mellom 18-og 21... så da benytter jeg sjansen... Er forøvrig ferdig med gavene...phuuu.... magler 2 stk...de dyreste....hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Godt å være ferdig da.. ) Vi mangler et par gaver, men dem skal handles inn på polet. Flasker med vin. Ellers så er vi ferdig. Skal finne en liten ting til sønnen som skal opp i sekken fra nissen. Men det finner jeg vell på Ringo eller noe tenker jeg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Så tidlig ute dere er da!! Jeg har enda ikke beynt.. MEN trenger ikke mange dagenefor å få unna gjort det meste, så sliter jeg alltid litt med noen få som er vanskelige.. Går alt nå og kikker og kikker, men for tidlig for meg å kjøpe noe enda!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå