Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Er det noen som har prøvd å kjøpe mer cash til f.eks farmville inne på facebook? Er det trygt eller bør man styre unna? Man kan betale med visa eller paypal. Det er jo flere hundretusen spillere så noen må jo ha prøvd dette og hvis noen hadde blitt lurt så hadde det vel kommet frem?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Det er sikkert trygt. At noen gidder å bruke penger på et internettspill, er en annen sak.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har gjort det.. Kjøpte farmpenger.. Egentlig bortkastet.. .p Men det var til en kusine, som sårt ønsket dette til bursdagen sin.. Hehe.. Jeg brukte paypal da, ville aldri oppgitt visa og slik info direkte til spillet.. Men føler at paypal er trygt..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har også gjort dette. Vet det er bortkastet men var en del inne på farmville jeg ønsket meg som kun kunne kjøpes med cash ikke coins. Jeg brukte visa og det gikk bra det
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Synes det høres litt skummelt ut jeg :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå