Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Dere som har øynene limt på vognen til en hver tid slik at dette selvsagt aldri kan skje hos dere, får bruke fantasien her ;-) Hvordan ville du fjernet katten fra vognen igjen? Løftet den pent opp og satt en ned, grepet fatt der du kom til og slengt den ut av vognen...annet?
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Hadde definitivt gått for alternativ to, grabbet tak i den forbanna katten og kastet den så langt jeg overhodet klarte!
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Tar den i nakkeskinnet og hiver den ned. Det gjør jeg med min egen katt når han går der han ikke får lov til å gå (som på kjøkkenbenken, på bordet osv)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Hvis det var min katt, vil jeg tatt hardt i den og sagt fy, slik at den forsto at den ikke skulle hoppe dit mer. Hvis det var ei fremmed katt- ville jeg bare ha tatt tak iden og løftet den bort.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Da hadde jeg laget kveselyder og blåst den i ansiktet. Da skjønner den at du blir sinna. En katt skjønner ikke fysisk straff. Men den burde få vite at den ikke er velkommen i vogna.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Ville nok ikke tatt i en katt jeg ikke kjente.. Katter er ustabile vesener, og jeg ønsker ikke å bli klort eller bitt, så jeg ville nok helt på vognen så kattet falt ned.. Hvis den lå sånn til at det ikke ville gått, hadde det vel ikke vært annet alternativ enn å løfte den ut - raskt og brutalt.. selv om jeg ikke ville forsøkt å være slem mot katten.- Hvorfor spør du?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Kastet katten veggimellom og begynt å grine av dårlig samvittighet etterpå. Snakker vi mangel på impulskontroll her eller? Hehe
Lilleleen Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Burde vel egentlig tatt den forsiktig og løftet den ned, men slik jeg kjenner meg selv, så hadde jeg vel blitt så forfjamsa at jeg hadde grabbet tak og kastet den vekk!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Ville sagt nei med streng stemme og trolig tatt den i nakkeskinnet og løfta den ut. Jeg har to katter og vet de legger seg der de finner det for godt. Men må da bruke nett fremfor å pelme de rundt omkring. Vil jeg anbefale alle andre å gjøre også.
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Hmm, jeg hadde nok lokket pusen forsiktig ut av vogna. Katter har skarpe kloer jeg ikke vil at skal feste seg i babyen min!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 alt det du kan spør om alva?? har du virkelig ikke annet å drive tiden med...unger f.eks du sitter jo her å vaser til stadighet...
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Forutsatt at den ikke laa oppaa ansiktet til den lille da
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde ikke turt å røre katten. men tenker meg at katter har skarpe klør som ville klort babyen som lå i vognen viss jeg hadde tatt katten hardt og brutalt i nakkeskinnet og kastet den vekk.jeg ville fått den vekk på et vis (vet ikke hvordan) og så ville jeg tatt hageslangen og spylt katten!!!
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Da hadde jeg sagt kom hit da pusen.
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Joda, jeg driver med masse jeg. Har hentet inn ulike anbud til deler av husbygging, pyntet litt til jul hengt opp vask, vært ute og vugget på vognen til vesla osv, jeg er effektiv, klarer mange ting på en gang! ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Det der skjedde faktisk med meg i dag. Jeg freste til katten og dyttet den ned.
2 små og en undulat Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde "angrepet" katten med begge hender og hevet den så langt unna som mulig:S Jeg er selv en katteelsker, men vet dessverre hvor utilregnelige katter er:(
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 2. desember 2009 #18 Skrevet 2. desember 2009 Så framt den ikke lå ved siden av babyen slik at den kunne blitt klort, ville jeg tatt tak der jeg fikk tak i den, og kastet den over hele gårdsplassen for deretter å hylt og løpt etter den...! Jeg vil iallefall ikke hatt den tilbake... Så hadde jeg sannsynligvis hatt skikkelig dårlig samvittighet etterpå:-p
Ugl@ Skrevet 2. desember 2009 #19 Skrevet 2. desember 2009 Løftet den pent ut og satt den inn, katten skjønner tross alt ikke at den har gjort noe galt. Derfor har jeg aldri latt ungene sove alene ute i vogn heller, fordi katter søker seg til høye, varme og lune krypinn for å ta en blund. Har selv katt.
OsloMor Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 Samme som Ugla. En katt er en katt og den liker seg der det er varmt og lukter godt. Man kan vel bruke nett og følge med på vognen, evt. sette vognen på balkong om man har noen. Kaster da ikke et dyr, hva skulle det vært godt for egentlig?
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #21 Skrevet 2. desember 2009 hvest til katten så den hoppa ned selv... Mange års erfaring med katt har lært meg at løfter man dem når de ikke vil løftes, så høgger de klørne i underlaget. Og hvis underlaget var baby'n min er jo det en særdeles dårlig idé. Når katten var ute av vogna ville jeg nok derimot kjeppjaga den fra eiendommen, sint som en lemen
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #22 Skrevet 2. desember 2009 Jeg opplevde dette i går. Gikk tur, så hadde ikke nett på vognen da. Stoppet og snakket med en bekjent og plutselig jumper en katt opp på trekket oppå vognen (aner ikke hvor den kom i fra, så den ikke slik jeg stod i hvertfall) og skal til å gå videre innover til vesla. Skvatt så veldig til, jeg stod jo der og alt, så jeg grep bare instinktivt fatt i den før den gikk lenger inn og slengte den vekk. Min bekjente (har ikke barn selv) mente jeg var unødig brutal, jeg mener at dette er instinkt, man vil beskytte barnet sitt. Så derfor lurte jeg på hva dere ville gjort. Må legge til at jeg er veldig glad i dyr og normalt aldri ville behandlet en katt på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #23 Skrevet 2. desember 2009 jaggu virker hu snål hu der alva,men mye til husmor kan hu ikje ver som sitter her å taster hele dagen..
First Edition Skrevet 2. desember 2009 #24 Skrevet 2. desember 2009 Løftet den opp og ut av vogna. Hvis den ble krakilsk av å bli løftet, og vred seg rundt for å ta meg, hadde jeg trolig ikke satt den så pent ned på bakken som hvis den var rolig av seg
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #25 Skrevet 2. desember 2009 Hadde nok løftet den vekk litt raskt ja..hehe...men jeg har alltid på myggneting slik at ikke pusen skal komme seg inn i selve vognen...veldig nyskjerrig av seg og vil alltid opp i vognen..men når den ikke kommer så langt inn , er den ikke så vanskelig å jage bort heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå