Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til julekort og kringkasting av graviditet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Vi har flyttet litt langt vekk fra familien (og slekta), og derfor er det ingen andre en nermeste familie som vet at det kommer et nytt familiemedlem i juni.

Nå skal jeg sende julekort til mange av dem vi har lysst at skal få høre det direkte fra oss. Men jeg sliter sånn med hvordan jeg skal skrive det!

Vi ska flytte nermere allesammen når beibisen kommer. Så jeg hadde tenkt noe med at vi kommer hjem, som fam på tre. Men jeg kan ikke formulere en setning uten at det blir vrøvl. Jeg sliter med en slags dysleksi som får meg til og sette sammen di rareste setningene.

Dette jeg har skrevet her har jeg brukt veeeldig lang tid på.

Er det noen hjelpsome der ute som gidder og komme med noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg annonserte det i julekortene i fjor. Hun skrev den vanlige regla i julekortet, og til slitt skrev hun noe slik som;

Julehilsen fra xxx, xxx og Lille Huleboer

Var flere som måtte lese det to ganger :)

Skrevet

Ja det var jo litt lurt=) Hehe. Jeg har mange tanter som ville klødd seg rød av den der=)

Skrevet

Vi skrev en gang: hilsen "2 1/2 ( som i to og en halv) Hansen" på slutten av kortet. Det var ikke mange som ikke tok den :-)

Skrevet

=) Det høres mye koseligere ut en det som jeg hadde tenkt ut. Og MYE lettere! Tusen takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...