January10 - Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 I går fikk jeg enorme magesmerter samtidig som jeg hadde masse kynnere, trodde først det var rier på gang, men det kom ikke regelmessig å smertene var der ganske lenge etter at magen ble myk igjen. har også endel smerter/stråling i ryggen å venstre fot/lysken.. Tok en dusj å kjente bevegelse helt nede i underlivet, nesten så jeg trudde ungen sku komme ut.. Er det modning på gang? eller er det normalt å ha kynnere med sterke smerter?? Natta har forøvrig vært helt jævlig med sterke mensensmerter i ryggen og magen..Men har ingen vannavgang eller blødning, å smertene kommer ganske uregelmessig. Mest når jeg ligger. Har enda ca 5 uker igjen til termin..
NostraStoria Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Har det samme selv..trodde heller ikke at kynnere skulle gjøre så vondt, men tok visst feil der. Noe er det vel godt for?
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Hmmm, hørtes ut som om hodet fester seg? Jeg hadde veldig vondt da faktisk.. Og nedpress til tuuusen.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå