lykkeligmor til to<3 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Kan ikke annet enn å le av meg selv innimellom!!! syns faktisk ingen spørsmål er ekle lenger jeg, bare veldig interessante og lærerikt å lese svarene fra mange fornuftige og erfarne medgravide her:O) dessuten damer: er vi ikke veeeeeldig søte for tiden??? raper, fiser, sure oppstøt, halsbrann, griner for ingenting, småhissig, tjukk og stor, svetter lettere, lettere soppinfeksjoner, tisser hvert 10. minutt... lista kunne sikkert vært lenger;O) men vi er flere om det!! hehe, og jeg har igjen 2 og en halv måned... (bittelitt lenger enn det, men det høres bedre ut!!) allikevel syns verden rundt oss at vi er noe av det vakreste og mest naturlige som finnes:O) fantastisk!! vi får bare nyte det mens vi kan, spesielt i våre mest hormonelle/kompleksstyrte øyeblikk:O) de har det vært mange av... så til alle dere vakre gravide kvinner her på bim (det vil altså si samtlige medlemmer) kom med alle spørsmål som tenkes kan. om dere syns de er ekle eller dumme, så utrolig kjekt å ha en sånn plass hvor man kan spørre uten at noen ser rødmen i kinnene og samtidig få så mye nyttig informasjon:O) masssssse lykke til alle sammen:O) girl-power!!!! klem
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Haha, godt sagt! Jeg tenkte litt på det selv; her unnskylder vi oss for det ene spørsmålet etter det andre, men det er jo bare vi selv som synes det er ekkelt. Jeg synes aldri det er ekkelt å lese om andres utflod, avføring eller annen sekret, fordi det jeg ikke har sett det med egne øyne! Det er jo det visuelle som er ekkelt hehe.
Hellobaby Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Helt enig med deg! Syns bare d er kjempeinteressant å lese om andre sine "ekle" ting, så føler man seg jo mer "normal" selv også :-) Det er jo kjempelærerikt å lese alle innleggene, og er glad at slike sider finnes! La viva Girl power! :-)
Lilleleen Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Så bra skrevet gunnr78 ) Jeg kjenner meg ganske bra igjen. Jeg syntes heller ikke det er ekkelt å lese om andre sine ting, bare lærerikt. Får vite ting jeg kanskje lurer på selv også.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Haha, så morsomt skrevet! Føler meg veldig "lekker" ja!;P Var til fotograf for å forevige magen i dag, og måtte selvsagt tisse midt under det hele, ellers hadde nok gulvet der blitt bløtt etterhvert!
rachelmor Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 det er nokk slik vi alle har det på ver vår måte utrolig bra skrevet.... kjenner eg blei glad når eg leste det.. sitte å humre for meg sjølve, men det er sant så sant... lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå