Gå til innhold

ble så nysjerrig: noen som kan spå meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skriver fødselsdato når noen melder seg frivillig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du spå meg også ? :)

030780 .

Takk :)

Skrevet

Jeg vil bare gi beskjed om at jeg ønsker et klart spørsmål når noen vil bli lest av. :) Feks " hvordan vil det gå med kjærligheten" .. Flere spørsmål på en gang kan bli tungvint og jeg rekker da ikke å lese alle. Siden jeg må legge ut flere kort osv.

Skrevet

Hvor mange barn vil jeg få og evt kjønn?

Hilsen 030780

Skrevet

har jeg valgt rett retning med tanke på jobb, når nestebarn kommer og hvilket kjønn. har en gutt fra før.

var dette til hjelp?

Tusen takk for at du tar deg tid:)

HI

Skrevet

12:16

Jeg ser du har en gutt nå eller venter en? Og skal få en jente i framtiden.

Skrevet

Jobb:

I handling har du beholdt hva du har jobbet med før? Ser noe med økonomi å gjøre her i fortiden, eller at du har vært gjerrig på noen måte, kanskje redd for å prøve noe nytt. Fornektet dine egne ønsker osv.

I nå tid ser jeg at du har litt mer kontroll,

r. det ser lovende ut. I framtid ser det ikke ut som du vil bli lykkelig med jobben, det ser ut som det vil bringe deg mye bekymrer:( Bli stressed osv. Jeg vet ikke hva du har valgt men det ser ikke så bra ut, men jeg kan ta feil, du får høre på ditt hjerte hva som sier deg er rett. Tenk logisk!

Barn:

Ser barnet ditt fra før, et veldig smart barn ser jeg og at du har prøvd å få barn? ser mye kjærlighet i framtiden og evt to barn til:)

Skrevet

Stemmer at jeg har en gutt :)

Ser du når denne jenta kommer ?

Skrevet

kan du spå meg også? 19.09.90, jente.

lurer på hvilke kjønn babyen i magen er, så lurer jeg på om du kan se noe om vi få kjøpt oss hus/leilighet neste år.

Skrevet

Vil gjerne også bli spådd :) Hva ser du på meg? f . 09.06.76

Skrevet

tuusen taakk:) det kan stemme det du sier! spesielt med jobber tidligere:) jeg har jobbet på en sykhjem og tatt med meg jobben hjem, ting som skulle ha blitt gjort men som jeg ikke fikk tid til. jeg har vert veldig stresset som følge av det. og når jeg hadde fridager satt jeg å bekymret meg om pasientene fikk den behandlingen de fortjener.

jeg holder på å ta eksamen i ett yrke jeg vet jeg ikke kommer til å trives i, men begynner på en annen utdanning og håper det er noe for meg.

og det med barn stemmer ganske bra! jeg har en liten sønn som jeg tror er veldig smart. han skjønner veldig fort hvordan ting fungerer og han er en drøm og sjarmør. han er bare 7 mnd men en luring fordeom.

og jeg ønsker meg 3 barn!

jeg har vært ganske skeptisk til slike ting som dette, men jeg er mektig imponert:)

bare ett spørsmål til om det er greit? så du om det var lenge til neste barn og hvilket kjønn?

viss ikke du såg så er det ikke noe å stresse med, og jeg er veldig takknemlig for at du tok deg tid til lille meg:)

Skrevet

Kan du være snill å spå meg og? :o)

200384 han: 310880.

*Kommer fødsel til å gå bra?

*Når føder jeg?

*Får vi solgt huset?

Takknemmelig for svar :o)

Skrevet

23.11.68

Hvordan går det med den nye jobben jeg starter 01.01.10, får jeg fast jobb videre og hvordan blir økonomien i fremtiden?

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...