Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hun er i godt humør tiltross da, men hun har lav temp 35,7 grader og veldig slapp.... Vet ikke hva det er jeg, men har i alle fall pakket henne inn i dyne og nå ser hun litt på barnetv
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Uff stakkers jenten din:( sitter selv her med en syk liten tulle som har spydd i hele natt:( hun er litt piggere no da:) masse god bedring til jenten din
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Uffda, det er alltid trist med syke barn. Men så er det godt å bli passet på og dullet med av mamma også. Masse god bedring til jenta din!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Takk jenter, hun er heldigvis bedre nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå