Gå til innhold

stakkars jenta mi er syk :(


Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Hun er i godt humør tiltross da, men hun har lav temp 35,7 grader og veldig slapp....

Vet ikke hva det er jeg, men har i alle fall pakket henne inn i dyne og nå ser hun litt på barnetv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkers jenten din:( sitter selv her med en syk liten tulle som har spydd i hele natt:( hun er litt piggere no da:)

 

masse god bedring til jenten din

 

 

Skrevet

Uffda, det er alltid trist med syke barn. Men så er det godt å bli passet på og dullet med av mamma også.

Masse god bedring til jenta din!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Takk jenter, hun er heldigvis bedre nå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...